Livrare

1. Serviciul-” Personal shoes salesman ” :

SERVICIU UNIC IN ROMANIA- Pentru comenzile on line sau facebook, un agent vanzari ” clienti speciali”, va veni acasa sau la locul dumneavoastra de munca sa va inmaneze produsul comandat, asigurandu-se ca totul conform comenzii.

Deasemena, clientii care doresc sa vada si restul produselor din colectie, ne pot contacta oricand, iar un agent vanzari va face prezentarea produselor cat de curand posibil, acasa sau la locul de munca, fara sa fie nevoie sa comande vreun produs.

Serviciu valabil momentan doar in zonele: Bucuresti si Prahova.

2. Pentru restul zonelor:

Tariful de livrare este de 20 lei per colet.

Livrarea se face printr-un serviciu de curierat rapid, numai pe teritoriul României, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, livrarea poate întârzia. Vă rugăm să indicaţi adresa la care puteţi fi găsiţi între orele 9-18, în zilele lucrătoare, livrările efectuându-se doar în această perioadă.

Atenţie: Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de Verogia Fashion. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relaţii contractuale.

Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 15:00 vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite după ora 15:00, vinerea, nu vor fi procesate până săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii. Verogia nu se face responsabilă pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forţă majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări care Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa office@verogia.ro. Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.

0
Connecting
Please wait...
Scrie un mesaj

Scuze, nu avem niciun operator online. Lasa-ne un mesaj.

* Nume
* E-mail
* Mesajul tau
Login now

Need more help? Save time by starting your support request online.

Your name
* Email
* Describe your issue
We're online!
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?