Politica retur

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Produsele Verogia se returneaza numai pentru defecte de productie sau inconfort la purtare( incaltaminte). Gentile V E R O G I A nu se returneaza decat pentru defecte de montaj. Orice alt motiv invocat nu face subiectul returnarii.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări). Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris şi expedierea acestuia pe adresa office@verogia.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către Verogia Fashion SRL. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Verogia, să nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare).

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unui curier rapid, şi nu prin intermediul Poştei Române. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. in coletul de retur. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Verogia Fashion (tel.: 0730 649 325, email: office@verogia.ro) pentru a reclama aceasta situaţie ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Verogia Fashion. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

0
Connecting
Please wait...
Scrie un mesaj

Scuze, nu avem niciun operator online. Lasa-ne un mesaj.

* Nume
* E-mail
* Mesajul tau
Login now

Need more help? Save time by starting your support request online.

Your name
* Email
* Describe your issue
We're online!
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?