Politica retur

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Produsele Verogia se pot returna pentru defecte de productie, solicitarea unei alte mărimi sau disconfort la purtare( incaltaminte). Gentile V E R O G I A nu se returneaza decat pentru defecte de montaj. Orice alt motiv invocat nu face obiectul returnarii. Produsele confectionate pe comanda, cu acceptul clientului, nu se pot returna. Personalizarea, sau confecționarea pe comandă, reprezintă, dar nu se rezumă la acele modele care nu se află in stoc, dar pe care clientul le solicită totuși, necesitând producția in mod special a unei sau mai multor perechi, alegerea altor culori decat cele disponibile pe site, a altui toc, etc.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpăratorului. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări). Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris şi expedierea acestuia pe adresa office@verogia.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către Verogia Fashion SRL. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate (să aibă etichetele originale Verogia, să nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare).

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unui curier rapid, şi nu prin intermediul Poştei Române. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. in coletul de retur. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Verogia Fashion pentru a reclama aceasta situaţie ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Verogia Fashion. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Produsele se returneaza pe adresa Piata Presei Libere nr. 1, corp A3, parter, Sector 1, Bucuresti, cod postal 013701.